juli 2013

Spennende arbeidsdag

Enda en arbeidsdag er overstått. Liker at jeg har fått opplæring i labarbeid, og kan styre med sårskift, blodprøver, crp, blodtrykk, vaksiner og masse annet spennende. Det mangler virkelig ikke på ...

Tilbake til hverdagen

I går avsluttet vi ferien sammen med foreldrene våre. De kom til oss å spiste middag. Og Ida ble med mamma hjem, siden jeg ikke har noe sted å plassere henne før skolen begynner :/ Så i dag var d...

Slik ser huset ut etter 1 år med oppussing

Da har jeg lagt ut innlegget, hvor man kan se hva vi har gjort på det siste året. http://gardsbruket.wordpress.com/2013/07/28/huset-ett-ar-senere/ For de som ikke leste innlegget mitt i går, så...

Vårt nye familiemedlem

Denne lille tassen er født 18.mai og flyttet inn hos oss for to dager siden. Hun var vettskremt den første dagen, og er ennå litt skvetten når ungene kommer løpende. Men hun er veldig leken, og er ...

Sjekk hvordan huset så før vi pusset opp!

Minner om oppussing/gårdsbloggen min der det nå finnes bilder av huset før vi pusset opp, og hvor det i morgen kommer bilder av huset ett år etter vi startet :) http://gardsbruket.wordpress.com/

Middagslister

Nå er det lenge siden jeg har delt ukesmenyene våre. Her i huset er vi alle trøtte og slitne etter lange dager på jobb og i barnehagen. Så vi liker at det går kjapt når vi kommer hjem :) Pastasala...

Inspiria!

I dag opplevde vi feriens første regnværsdag, så da tok vi turen til det nye vitenskapssenteret i Sarpsborg med Geir. Her tror jeg både ungene og mannfolka koste seg. Jeg også, selv om interessen f...

Sarpsborg!

Nå har vi overvært fire dager i Kristiansand, fire dager i Horten og nå skal vi tilbringe det siste av ferien på 5-stjerners hotell hos Geir i Sarpsborg :) Vi har allerede vært på harrytur. At je...

Nydelig sommervær!

Vi har hatt fantastisk vær hele ferien. Sol og skyfri himmel! Vi har lagt på stranden, badet og bare kost oss :) ida har blitt ekstremt brun og ser ut som et afrikamenneske! Vi andre har fått en sa...

Sommerferie

Vi dro til Kristiansand mandags morgen. Lang biltur, som for min del gikk ganske greit. Jeg kjørte alene i bilen til Geir. Den skal vi nemlig levere tilbake. Var så heldig å få låne den da vår gikk...

Siden sist

Nå har jeg endelig ferie og i morgen setter vi kursen mot Kristiansand og dyreparken. Vi gleder oss stort alle 4. Ny bil har vi også fått siden sist. Vår bil sa takk for seg for noen mnd siden i Sa...

Tiden går jaggu fort!

Ja, så sitter jeg her på ole bull fergen igjen, på vei til jobb. Det er utrolig deilig å være ferdig med studentlivets kjas og mas. Men det er visst ikke bare lykke å jobbe heller. Vet ikke om jeg ...
Fru Tangen-Sleipnes

26, Bergen

Sykepleier fra Bergen som er bosatt på osterøy med mann og to barn.